Elina Karjalaisen elämästä, perheestä ja muusta Elina Karjalaiseen liittyvästä tietoa internetistä, kirjastosta tai jostain.

Kysytty

Elina Karjalaisen elämästä, perheestä ja muusta Elina Karjalaiseen liittyvästä tietoa internetistä, kirjastosta tai jostain.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä joitain teoksia ja lehtiartikkeleita, joita löysin:
Hatanpää, Kari : Nuorten suosikkikirjailijat kautta Plätän (1995), Kotimaisia kertojia 2 (1998), Löytöretki lapsuuteen (1988), Karjalainen, Elina : Isän tyttö (1999), Karjalainen, Elina : Ihmisen ääni (1976)
Lehtiartikkeleita : Suomen kuvalehti 22/1997, Anna 41/1997.