"Elämä on arvaamatonta. Koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää." Tällainen hieno sitaatti putkahtaa jostain esiin tasaisin väliajoin, ja se mainitaan Eeva…

Kysytty

"Elämä on arvaamatonta. Koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää." Tällainen hieno sitaatti putkahtaa jostain esiin tasaisin väliajoin, ja se mainitaan Eeva Kilven sanomaksi. Onko se Eeva Kilveltä ja sisältyykö se johonkin hänen kirjaansa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme löytäneet sitaattia Eeva Kilven tuotannosta, eikä sen kirjoittaja valitettavasti muualtakaan löytynyt. Tunnistaisiko joku lukijoista tekijän?

4 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Eeva Kilven sitaatti, löytyy elämviisaudenkirjasta.