Eino Saari on kirjoittanut upeasti Miehen Kosketus -kirjan. Eikö häneltä ole muita julkaisuja? Tai mitään ilmestymäisillään? Ihastuin kovasti...

Kysytty

Eino Saari on kirjoittanut upeasti Miehen Kosketus -kirjan. Eikö häneltä ole muita julkaisuja? Tai mitään ilmestymäisillään? Ihastuin kovasti...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 2020 ilmestynyt Miehen kosketus on Eino Saaren esikoiskirja:

https://armas.btj.fi/request.php?id=f55f7189859e3777&pid=9789512418473&…

Teatteriohjaaja ja käsikirjoittaja Eino Saarelta on julkaistu mm. artikkeleja teatterialan lehdissä. Alla linkki hakupalvelu Finnan hakutulokseen. Samannimisen, mutta huomattavasti vanhemman henkilön, julkaisutietoja hakutuloksesta olen karsinut julkaisuvuotta myöhentämällä, mutta joukossa saattaa kuitenkin olla myös toisen tai toisten samannimisten henkilöiden julkaisuja:

(Tekijä:"saari eino") | Hakutulokset | Finna.fi