"Eilen satoi räntää, tuskin jaksoi häntää, nostaa kissakaan" Tällainen pätkä laulusta on tiedossa, ei laulajaa eikä laulun nimeä. Naislaulaja kuitenkin…

Kysytty

"Eilen satoi räntää, tuskin jaksoi häntää, nostaa kissakaan" Tällainen pätkä laulusta on tiedossa, ei laulajaa eikä laulun nimeä. Naislaulaja kuitenkin kyseessä. Laulu sopii kevääseen ja haluaisin sen nyt linkittää ystävien iloksi.

Vastaus

Vastattu

Laulu on Kari Tuomisaaren säveltämä ja sanoittama "Bzzz bzzz bzzz" (tai "Bzzz-bzzz-bzzz"), jonka on levyttänyt Pirkko Mannola. Laulu alkaa: "Eilen satoi räntää, kun menin nukkumaan. Tuskin jaksoi häntää nostaa kissakaan."

Pirkko Mannolan esitys YouTubessa:

https://www.youtube.com/watch?v=A-CafRzKhOE