Eilen piti palauttaa kirjat. En ehtinyt. Onnistuuko uusinta? Ja miten jos onnistuu

Kysytty

Eilen pitää palauttaa kirjat. En ehtinyt. Onnistuuko uusinta? Ja miten jos onnistuu
Kiitos vastauksesta.

Vastaus

Vastattu

Olet varmaan jo ratkaissut ongelman, koska lainasi ovat nyt uudella eräpäivällä.

Helmet kirjastossa kirjojen uusimisen voi tehdä itse viisi kertaa. Kirjaudu sisään Helmet sivulle omiin tietoihin tai Taskukirjasto sovellukseen.

Kirjautumiseen tarvitset kirjastokorttisi ja siihen liitetyn nelinumeroisen tunnusluvun, pin-koodin.

Lainat voi uusia myös kirjastossa. Soittamalla (kysymme kirjastokorttisi numeron) tai tulemalla paikan päälle (mukana on silloin kirjastokortti tai kuvallinen henkilöllisyystodistus.)

Lainoja ei voi uusia, jos:

laina on uusittu jo viisi kertaa. (Silloin täytyy tulla kirjaston tiskille laina mukanaan palauttamaan ja uusimaan se.)

laina on myöhässä neljä viikkoa.

lainassa olevaan aineistoon on varauksia.

kirjastokortilla on maksuja yli 30€