Eilen kysyin, kun en onnistunut kuuntelemaan äänikirjoja. Ilmoitettiin häiriöstä, joka poistuikin eilen, mutta nyt en taas saa kirjaani auki. Pääsen kohtaan…

Kysytty

Eilen kysyin, kun en onnistunut kuuntelemaan äänikirjoja. Ilmoitettiin häiriöstä, joka poistuikin eilen, mutta nyt en taas saa kirjaani auki. Pääsen kohtaan jatka kuuntelua, mutta en pidempään.

Vastaus

Vastattu

Kokeilin myös itse ja nyt ei  todellakaan onnistunut selaimessa kuuntelu. Jos kuuntelette puhelimella tai tabletilla niin sovelluskaupasta voi ladata ilmaisen Ellibs-sovelluksen, jonka ios-versiossa ainakin minun lainani kuului. Kirjan joutuu kyllä itse siirtämään alusta kohtaan johon on jäänyt. Vikaa selainkuuntelussa korjataan edelleen.