Eikö noita ePressin sivulla olevia e-sanomalehtiä pääse lukemaan muualla kuin kirjastossa? Miten sivulle rekistöroidytään? Minulla on vanha kirjasokortti…

Kysytty

Hei!
Eikö noita ePressin sivulla olevia e-sanomalehtiä pääse lukemaan muualla kuin kirjastossa? Miten sivulle rekistöroidytään? Minulla on vanha kirjasokortti SALOMO. Kortin tunnus ja PIN-koodi on tiedossa.
Vaski-kirjaston suvulle pääsin kirjautumaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

ePress on todellakin sellainen sanomalehtitietokanta, jota pääsee lukemaan vain Vaski-kirjastossa. Linkki tietokantaan löytyy Vaskin yläpalkin kohdasta E-aineistot eli https://vaski.finna.fi/Content/eaineistot
Tietokanta löytyy oikeasta reunasta, kun sivua vierittää alas päin.
Tietokantaan ei tarvitse kirjautua kirjastokortilla.