Eikö Kuopion kaupungin kirjastosta enää pysty katsomaan kirjojen saatavuutta ? Olen monta kuukautta yrittänyt Frank Monihaun kautta ja edelleen tulle tiedote,…

Kysytty

Eikö Kuopion kaupungin kirjastosta enää pysty katsomaan kirjojen saatavuutta ? Olen monta kuukautta yrittänyt Frank Monihaun kautta ja edelleen tulle tiedote, ettei se ole Kuopiossa käytössä. Onko mitään muuta linkkiä, josta ko tiedon saisi. Ainakin täällä minun työpaikalla myös moni muu on ihmetellyt samaa asiaa.
Voisinko saada tätä kautta tiedon parista kirjasta (niiden lainaus tilanteesta) ? Kirjat ovat: Väärillä raiteilla; Mark Johnsson ja Paha tyttö; Kiikka Isoviita - Eija Nyman-Janatuinen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Kuopion kaupunginkirjaston uusi verkkokirjasto otettiin käyttöön toukokuussa 2011. Frank-monihakua Kuopion osalta on Kirjastot.fi:n taholta työstetty. Valitettavasti työ on edelleen kesken eikä tiedossamme ole tarkkaa aikataulua, milloin haku saadaan toimimaan.
Pahoittelemme tätä ja toivomme kärsivällisyyttä.

Kuopion kaupunginkirjaston aineistotietokantaa voi käyttää osoitteessa:
http://kirjasto.kuopio.fi//

Sivu löytyy myös, kun googleen kirjoittaa Kuopion kirjasto.