Eikö Jyväskylässä julkaista enää uutuusluetteloa? Viimeinen on ilmestynyt 6.9.2013.

Kysytty

Eikö Jyväskylässä julkaista enää uutuusluetteloa? Viimeinen on ilmestynyt 6.9.2013.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
kiitos kysymyksestäsi ja pahoittelut, että jouduit odottamaan vastausta. Syksyllä tehdyn järjestelmämuutoksen takia, muutamat palvelumme ovat olleet tauolla ja herättelemme niitä taas.
Pyrimme jatkossa ottamaan uutuusluettelon kerran kuukaudessa. Uutuusluettelot ovat luettavissa nettisivuiltamme: http://www3.jkl.fi/kirjasto/uutuus/uutuus.htm