Ehkä jvo -80/ -90 taitteessa tuli radiosta päivisin ohjelma, jossa vedätettiin ihmistä pahemman kerransoittamalla jollekkin, esim kertomalla että tontiltanne…

Kysytty

Ehkä jvo -80/ -90 taitteessa tuli radiosta päivisin ohjelma, jossa vedätettiin ihmistä pahemman kerransoittamalla jollekkin, esim kertomalla että tontiltanne löydettyhyvin harvinaisia muinaisjäänteitä, tämä on suurempi juttu kuin egyptin pyramidit.
Tontti otetaanhaltuun, kuten tiedät mitättömään hintaan, valtio eimaksa kuurikaan.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Radiomafian Heinähässäkkä, jota toimittivat Pertti Salovaara, Jusu Lounela ja Mikael Hästbacka heinäkuun arkiaamuissa.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/04/30/heinahassakan-hairikkopuhelut