Don Rosan tarinan "Hämäyksen hurrikaani" alussa nähdään Jacob Waltz -niminen henkilö, mutta esiintyykö hän missään toisessa Don Rosan tarinassa?

Kysytty

Don Rosan tarinan "Hämäyksen hurrikaani" alussa nähdään Jacob Waltz -niminen henkilö, mutta esiintyykö hän missään toisessa Don Rosan tarinassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjakuvan henkilöhahmo Jacob Waltz esiintyy tarinassa Hämäyksen hurrikaani (The Vigilante of Pizen Bluff). Toinen Don Rosan tarina, jossa Jacob Waltz on ainakin jossakin roolissa on Hollantilaisen salaisuus (The Dutchman's Secret).

http://goofy313g.free.fr/calisota_online/exist/dutchman.html