Otsikko
Dave Lindholmin biisi hukassa. Siinä on yksi Daven parhaista kitarasooloista. B-osan tapaisessa lauletaan "I'm happy cause I'm able to dream". Ja se loppuu…

Kysytty

Dave Lindholmin biisi hukassa. Siinä on yksi Daven parhaista kitarasooloista. B-osan tapaisessa lauletaan "I'm happy cause I'm able to dream". Ja se loppuu dream-sanaan. Lyhyt biisi, alle kolme minuuttia. Ei löydy tietoa googlaamalla.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Dave Lindholmin ja Antero Jakoilan biisi "Dream Belle", joka on julkaistu vuonna 1979 ep:llä "Crazy Moon":
https://www.discogs.com/Dave-Lindholm-Antero-Jakoila-Crazy-Moon/master/…

Kappale on lyhyt ja sisältää näppärän kitaraosuuden.