Danielle Steelin suomennettu teos LUPAUS (1986), mikähän on kustantaja tälle kirjalle ja onko kirja ilmestynyt myös sidottuna?

Kysytty

Danielle Steelin suomennettu teos LUPAUS (1986), mikähän on kustantaja tälle kirjalle ja onko kirja ilmestynyt myös sidottuna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymänne kirja on julkaistu vuonna 1986 Harlekin bestseller-sarjassa; kustantaja oli Harlequin (Stockholm/Espoo) ja jakaja Rackmyynti Oksa. Alkuteos The promise.
Mutta jo vuonna 1979 Steelin teos The promise oli julkaistu suomeksi WSOY:n kustantamana, sidottuna laitoksena, nimellä Ikuisesti sinun. Kirja perustuu Garry Michael Whiten filmikäsikirjoitukseen. Ikuisesti sinun-kirjasta ilmestyi toinen, nidottu painos WSOY:n Best seller-sarjassa vuonna 1990 ja kolmas painos 1993.