Carl Reinecke Konsertti huilulle ja pianolle. Iber Konsertti huilulle ja pianolle

Kysytty

Carl Reinecke Konsertti huilulle ja pianolle.
Iber Konsertti huilulle ja pianolle

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Carl Reinecken Konserttoa huilulle op283, D-duuria ei löydy pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista, mutta Sibelius-akatemian kirjastosta se Viola-tietokanna mukaan saattaisi löytyä sekä äänitteenä että pianopartituurina.

Jos toinen etsimäsi kappale on Jacques Ibertin huilukonsertto vuodelta 1934, se löytyy äänitteenä pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista Ondinen julkaisemalla cd-levyllä Flute concertos, jonka kustantajatunnus on ODE802-2. Levyä voi tiedustella esim. Helsingin kaupunginkirjaston pääkirjastosta (puh. 310 85 701) tai Töölön kirjastosta (310 85 727).

Nuottia tai pianopartituuria Ibertin huilukonsertosta kannattaa kysyä Sibelius-akatemian kirjastosta.

Sibelius-akatemian kirjaston osoite on: Töölönkatu 28, 00250 ja puhelin: 405 4541.