Bongasin Sellon kirjasto näytöltä senioreille tarkoitun laulukurssin, joka alkaisi ensi syksynä. En nyt kuitenkaan löydä sitä Helmetistä. Saisiko vähän…

Kysytty

Bongasin Sellon kirjasto näytöltä senioreille tarkoitun laulukurssin, joka alkaisi ensi syksynä. En nyt kuitenkaan löydä sitä Helmetistä. Saisiko vähän lisätietoa?

Vastaus

Vastattu

Laulukurssilla 60 + -vuotiaille Sellon kirjastossa opiskellaan laulutekniikan perusteita, harjoitellaan äänenkäyttöä ja lauletaan. Ilmoituksessa lukee, että aikaisempaa kokemusta ei edellytetä. Kurssilla on 12 paikkaa ja sinne ilmoittaudutaan sähköpostitse. Lisää tietoa on tällä sivulla, sieltä löytyy myös puhelinnumero, josta voi kysyä lisätietoja:

https://www.kulttuuriespoo.fi/fi/event/26557-laulun-iloa