Bcdghtnmjtui jhtuvuyv jhtuvuy gyuc hui nmbjh

Kysytty

bcdghtnmjtui jhtuvuyv jhtuvuy gyuc hui
nmbjh

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksesi on valitettavasti esitetty ainakin minulle vieraalla kielellä, enkä löytänyt myöskään lähipiiristäni henkilöä, joka olisi kyennyt tulkitsemaan esittämäsi lauseen. Lisäksi jäi varsin epäselväksi liekö kyse lainkaan kysymyksestä, sillä en hahmottanut virkkeen lopusta kysymysmerkkiä. Myös sähköpostiosoitteesi - johon tämä vastaus on tarkoitus lähettää - olemassaolo hieman arvelluttaa minua.
Koska kuitenkin olet kipeästi tiedon tarpeessa (ethän olisi muuten kysymystä meille esittänyt) ja tasa-arvoinen muiden kysyjien kanssa yritän vastata parhaani mukaan, kenties joku seuraavista vastauksista on oikea:

a) Kyllä
b) v. 1957 lokakuussa
c) Edson Arantes do Nascimento
d) n. 203.000 (v. 1999)
e) "sysätty syrjään aikeistaan t. skeemoistaan"
f) fiodp hjrehj o´plenttis ffflkaäääeem
g)"Aika velikultia."
h) Jos myös muiden artistien levytykset lasketaan mukaan, 176 kpl.
i) 5.11.13, sijoittuen toiseksi
j) Sonetti 88
k) Sofianlehdonkadulla

Mikäli näistä ei kuitenkaan ollut apua, ole hyvä ja täsmennä kysymystäsi.

8 ääntä

Kommentit

Vastaaja nokitti kyllä niin nokkelan vastauksen, että nauran ääneen.
Hyvä!