Aukeavatko kirjastot 14.4.2020, vai onko siihenkin tullut jatkoaikaa?

Kysytty

Aukeavatko kirjastot 14.4.2020, vai onko siihenkin tullut jatkoaikaa?

Vastaus

Vastattu

Hallitus päätti 30.3. jatkaa koronavirustartuntojen leviämisen hidastamiseksi ja riskiryhmien suojelemiseksi aiemmin päätettyjä rajoitustoimia 13. toukokuuta 2020 saakka.

https://valtioneuvosto.fi/artikkeli/-/asset_publisher/10616/hallitus-jatkaa-poikkeusoloihin-liittyvia-toimia-13-toukokuuta-saakka

2 ääntä

Kommentit

Mä jään odottamaan sitä, että korona exitissä kirjastot avataan kaksi viikkoa ennen kaljakuppiloita!