Asuntojen stailaus. Haen tietoa opintoihin liittyvään tehtävään, jossa rajattu millaisia lähteitä voi käyttää tehtävään. Toiveena tieteelliset julkaisut.

Kysytty

Asuntojen stailaus.
Haen tietoa opintoihin liittyvään tehtävään, jossa rajattu millaisia lähteitä voi käyttää tehtävään. Toiveena tieteelliset julkaisut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Stailauksesta, asuntojenkin, löytyy tietoa helposti. Tieteellisen tiedon löytyminen onkin jo vaikeampaa. Tässä muutama:

- Tuulenmäki: From styling to business consulting (julkaisussa Form function Finland, 2004: 2, s. 6-9)
- Paasonen, Tavikset tapetilla: elämäntyyli-muutosohjelmat ja omannäköisyyden paradoksi (julkaisussa Lähikuva 2007: 2, s. 46-67)

Muita stailaukseen liittyviä teoksia ja artikkeleita ovat vaikkapa nämä:
- Villefrance ja De Lange: Stailaa oma kotisi (2007)
- Nyström. Stailaus lyhentää myyntiaikaa (Julkaisussa Arvopaperi 2007:2, s.34-36 ja 38)