Asunnon myynnistä kertovaa kirjallisuutta.

Kysytty

Asunnon myynnistä kertovaa kirjallisuutta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusimpia asunto- ja kiinteistökauppaa koskevat teoksia ovat mm.
- Kasso, Matti: Asunto- ja kiinteistökauppa. - 3.uud.p. Lakimiesliiton kustannus, 2001.
- Kasso, Matti: Asuntokaupan opas. Kauppakaari, 1999.
- Kiinteistönvälittäjän lakikirja. Edita, 2001.
- Linnainmaa, Leena: Asunnonhankintaopas. Kiinteistöalan kustannus, 2000.
- Linnainmaa, Leena: Lakiopas oman kodin hankkijalle. WSOY lakitieto, 2002.
- Simonen, Irja: Asuntokaupan ABC : opas ostajalle ja myyjälle. Edita, 1998.

Lisää asiaa käsitteleviä teoksia on löydettävissä kirjastojen aineistorekistereistä. Käytä hakiessasi asiasanoina termejä:
asunnot : kauppa
kiinteistönkauppa