Asun Turussa, ja haluaisin löytää Lars Westerlundin kirjan Neuvostosotavankien suomalaiset naisystävät ja heidän lapsensa. Runosmäenkirjasto on lähin.

Kysytty

Asun Turussa, ja haluaisin löytää Lars Westerlundin kirjan Neuvostosotavankien suomalaiset naisystävät ja heidän lapsensa. Runosmäenkirjasto on lähin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinaisesti tämän nimistä kirjaa en löytänyt, mutta samanniminen luku sisältyy Lars Westerlundin toimittamaan julkaisuun Ulkomaalaisten sotilaiden lapset Suomessa 1940-1948 Osa II Saksalaisten ja neuvostosotilaiden lapset Suomessa, Norjassa, Tanskassa, Itävallassa, Puolassa ja Itä-Karjalassa.2011. Turun kaupunkirjastossa eikä Vaski-kirjastoissa tätä ei ole, mutta Turun yliopiston kirjastosta sekä Åbo Akademin kirjastosta sitä löytyy.
Se on luettavissa myös internetissä osoitteessa:
http://www.arkisto.fi/uploads/Palvelut/Julkaisut/Ulkomaalaisten_sotilai…