Asun Ruotsissa, haluaisin tietää kuinka voin hankkia kirjastokortin että voisin lainata verkkokirjoja suomen kielellä? Laitoin Kouvolan kotikunnaksi koska…

Kysytty

Hej, Asun Ruotsissa, haluaisin tietää kuinka voin hankkia kirjastokortin että voisin lainata verkkokirjoja suomen kielellä?

Laitoin Kouvolan kotikunnaksi koska sieltä olen tänne muuttanut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin saaminen vaatii henkilökohtaista käyntiä  kirjastossa. Kouvola kuuluu yhteisjärjestelmään, johon kuuluvat myös muut Kymenlaakson kunnat ja Iitti, joten jos tahdotte Kymenlaakson teidän olisi käytävä jossain Kymenlaakson kirjastossa hankkimassa kirjastokortti. E-kirjastossa on myös tarjolla myös vapaasti saatavilla olevia suomenkielisiä e-kirjoja. http://ekirjasto.kirjastot.fi/vapaasti-saatavilla