Asun Espanjassa ja olen hankkinut lemmikiksi kääpiömarakatin. Olen yrittänyt netistä etsiä tietoa niistä, mutta näyttää olevan kovin vaikea löytää,joten…

Kysytty

Asun Espanjassa ja olen hankkinut lemmikiksi kääpiömarakatin. Olen yrittänyt netistä etsiä tietoa niistä, mutta näyttää olevan kovin vaikea löytää,joten voisitteko ystävällisesti antaa minulle tietoa niistä. On vähän vaikea päästä täältä kirjastoonkaan, ja espanjan kielen taitoni ei ole niin hyvä että täällä kirjastossa voisin käydä. Joten rotu on nimeltään: Miopithecus talapoin
Joko suomen tai ruotsin kielellä, mutta englanniksikin voi olla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netistä löytyy ainakin osoitteesta http://monkeymaddness.com/ Sivut ovat amerikkalaiset, kieli näyttäisi olevan yksinomaan englanti. Tietoa on paljon marakateista ja apinoista. Yksilöidyt lisäkysymykset saanevat myös vastauksen. En ole löytänyt mainittua rotua, mutta tutkailemalla ajan kanssa tietomassaa, lienee tämäkin löydettävissä. Kirjatiedoissa mainitaan eliniäksi 20-31 vuotta
lajista riippuen, kantoaika 5-6 kuukautta.