Asiakkaamme etsii kirjaa jonka on kirjoittanut tutkimusmatkailija, vanhempi nainen, joka on viettänyt Australian viidakossa kolme viikkoa alkuasukasheimon…

Kysytty

Asiakkaamme etsii kirjaa jonka on kirjoittanut tutkimusmatkailija, vanhempi nainen, joka on viettänyt Australian viidakossa kolme viikkoa alkuasukasheimon luona. Hän on kirjoittanut aiheesta kirjan, joka on käännetty suomeksi noin pari vuotta sitten. Kirjailija on ollut Suomessa ja jakanut nimikirjoituksia kirjaansa Suomalaisessa kirjakaupassa. Myös yle1-uutiset ovat asiasta tuolloin kertoneet. Mikähän opus olisi kyseessä? Teiltä saa niin loistavaa palvelua, että pakko taas kysyä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on oletettavasti Marlo Morganin teos Viesti oikeiden ihmisten maailmasta, suomennettu 1995. Kirjaa myydään romaanina kirjailijan toivomuksesta, mutta se perustuu kirjailijan omiin kokemuksiin aboriginaalien parissa.