Asiakas kysyi ruusuaiheisia runoja. Erityisesti uskonnollinen runous, jossa ruusu symboloi esim. Neitsyt Mariaa kiinnostaisi. Osaisitteko auttaa?

Kysytty

Asiakas kysyi ruusuaiheisia runoja. Erityisesti uskonnollinen runous, jossa ruusu symboloi esim. Neitsyt Mariaa kiinnostaisi. Osaisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin näistä kokoelmista löytyy runoja ruusuista:

- Ruusutarha : antologia runoa ja proosaa / suomentanut ja suomeksi toimittanut Tytti Träff (1999)
- Ruusu-unelmia / valokuvat: Annette Timmermann ; suomenkielisen laitoksen toimittanut Tanja Kanerva (2007)
- Liljojen aikaan : kukkarunoja / toimittanut Tuula Simola (1999)

1 ääntä

Kommentit

amanda-kustannuksen utuuskirjasta: Marjatta Jaanu-Schröder: Ruusuja Neitsyt Marialle löytyy jotain.