Asiakas kysyi kirjaa, jossa opettaja on kerännyt oppilaiden hauskoja vastauksia ja tilannekomiikkaa vuosien varrelta. Kirja on aika pieni ja ohut, mutta…

Kysytty

Asiakas kysyi kirjaa, jossa opettaja on kerännyt oppilaiden hauskoja vastauksia ja tilannekomiikkaa vuosien varrelta. Kirja on aika pieni ja ohut, mutta minulla on siitä kyllä näkömuisti, mutta en saa muuta selville, olisi mukavaa, jos kirja löytyisi tällä tavalla, kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Pirjo Nuutisen ja Erkki Savolaisen toimittama kirja Mainiot maikat : humoristisia tarinoita opettajista, kust. Art House 2001 (ISBN 951-884-327-9). Taustatietoja kirjasta ja sen kansikuvan saa nettiosoitteesta http://www.yle.fi/mikaeli/arkisto/tutkimus/nuutinen/