Asiakas kyselee onko mistään saatavana suomenkielistä käännöstä näytelmästä Akkapakka (Grumpy old women live). Tekijä Holder Judith tai Éclair Jenny.

Kysytty

Asiakas kyselee onko mistään saatavana suomenkielistä käännöstä näytelmästä Akkapakka (Grumpy old women live). Tekijä Holder Judith tai Éclair Jenny.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näytelmää ei liene julkaistu suomeksi. Tarkistettu myös Teatterikorkeakoulun kokoelmista ja Suomen Näytelmäkirjailijaliiton kokoelmat.