Asiakas haluaisi nuotit kappaleeseen " Punching ball" - harmonikalle, Olen löytäntyt CD:n Pasi Hirvonen Acoustic trio, jossa kappale on " Pomppiva pallo" …

Kysytty

Asiakas haluaisi nuotit kappaleeseen " Punching ball" - harmonikalle,
Olen löytäntyt CD:n Pasi Hirvonen Acoustic trio, jossa kappale on " Pomppiva pallo" Olisko säveltäjä Maurice Larcange. Olin eilen Seinäjoella musiikkiaiheisessa koulutuksessa ja sieltä sain vinkin tästä tiedonhaun mahdollisuudesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Musette-artisti Maurice Larcange on tosiaan tehnyt yhdessä Eric Bouvellen kanssa tämän polkkafoxin "Punching-Ball", mutta nuotin löytäminen siitä näyttää ainakin Suomesta käsin todella hankalalta. Sen saa ostamalla verkosta (esimerkiksi täältä: http://www.diamdiffusion.fr/156934-larcange-bouvelle-punching-ball?nl=1…), mutta yhdessäkään julkisen kirjaston kokoelmassa sitä ei näyttäisi meillä Suomessa olevan.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto