Asiakas etsii nuottia Matti Eskon esittämään kappaleeseen Rekkamies, tekijät Nieminen ja Tapaninen. Meiltä ei löytynyt, löytyisiköhän jostain?

Kysytty

Löytyisiköhän jostain nuottia Matti Eskon esittämään kappaleeseen Rekkamies, tekijät Nieminen ja Tapaninen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale sisältyy ainakin teokseen Suuri iskelmätoivelaulukirja, jota on aika hyvin saatavilla pääkaupunkiseudun kirjastoista.

Lähde:

Viola – Suomen kansallisdiskografia