"Asetukset." " Your administrator or organization has set your device's Windows diagnostic data setting to : required" Tämä teksti ponnahtaaaina välillä…

Kysytty

"Asetukset." " Your administrator or organization has set your device's Windows diagnostic data setting to : required"
Tämä teksti ponnahtaaaina välillä ruudulle uusissa asiakastietokoneissa Helsingissä. Mitä tarkoittaa / pitää tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on vain rutiiniluonteinen ilmoitus. Windows-käyttöjärjestelmä lähettää Microsoftille diagnostiikkatietoja, jolla varmistetaan järjestelmän toiminta ja päivitystilanne. Required eli pakolliset on diagnostiikan vähimmäistaso ja se on asetettu kaikille kirjaston asiakastietokoneille. Asiakastietokoneen käyttäjä ei voi muuttaa asetusta eikä hänen tarvitse välittää ilmoituksesta.