Arvoisa kirjastonhoitaja, löysin netin keskustelupalstalta tiedon, että olisi olemassa kirja nimeltään Matkustajalaiva Turistin haaksirikko Saimaalla. Sen…

Kysytty

Arvoisa kirjastonhoitaja,
löysin netin keskustelupalstalta tiedon, että olisi olemassa kirja nimeltään Matkustajalaiva Turistin haaksirikko Saimaalla. Sen kirjoittaja on Kalevi Heikkinen vuonna 1997. Etsinnöistä huolimatta en löydä teosta, olisiko teillä vinkki, onko se todella olemassa. Varsinaisesti haaksirikkó sattui Taipalsaarella joskus 1930-luvulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keskustelupalstalla on annettu aivan oikeat tiedot kirjan nimestä: tekijä on Kalevi Heikkinen ja kirjan nimi on Matkustajalaiva Turistin haaksirikko Saimaalla, 1997. Joensuun alueen kirjastoissa sitä ei ole, mutta kirjan saa Mikkelistä kaukolainaksi. Kaukolainapyynnön voi tehdä lähimmän kirjaston kautta