Arto Nybergin ohjelmassa 10.4. oli haastateltavana Kassu Halonen.Hän kertoi että hänen sävellyksensä tuli kolmanneksi 80 luvulla Amerikassa pidetyssä The…

Kysytty

Arto Nybergin ohjelmassa 10.4. oli haastateltavana Kassu Halonen.Hän kertoi että hänen sävellyksensä tuli kolmanneksi 80 luvulla Amerikassa pidetyssä The American International Song Contest kilpailuissa.Mikä siis oli Kassu Halosen sävellyksen nimi?