Apua tumpelolle! Katsoin tiedostosta 1.8.2018 tekemääni varausta. Tiedoston mukaan olen 6. jonossa. Lukee kuitenkin teksti: "Lukittu (varaus ei aktiivinen)…

Kysytty

Hei!

Apua tumpelolle!
Katsoin tiedostosta 1.8.2018 tekemääni varausta. Tiedoston mukaan olen 6. jonossa. Lukee kuitenkin teksti: "Lukittu (varaus ei aktiivinen) Vapauta". En uskaltanut kuitenkaan valita tuota "Vapauta" kohtaa, sillä ajatteln, että saatan tippua jonosta kokonaan. Olisiko pitänyt valita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vapautin varauksenne. Kyllä sen uskaltaa tehdä itsekin.