Appelgren Hjalmar Suomen Muinaislinnat saako kirjaa Keravan kirjastosta Tuusulan pääkirjastoon? Jos ei niin väitöskirja sama aihe voiko lainata?

Kysytty

Appelgren Hjalmar Suomen Muinaislinnat saako kirjaa Keravan kirjastosta Tuusulan pääkirjastoon? Jos ei niin väitöskirja sama aihe voiko lainata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hjalmar Appelgrenin Suomen muinaislinnat löytyy eri painoksina sekä Tuusulan että Keravan kirjastoista. Molemmat ovat lainattavissa ja varattavissa. Voit tehdä varauksen kirjautumalla verkkokirjastoon https://kirkes.finna.fi/. Jos haluat noutaa Keravan kirjan Tuusulan pääkirjastosta, valitse varaustyypiksi seutuvaraus. Seutuvarauksen hinta on 1,50 euroa. Tuusulasta löytyvään Suomen muinaislinnat -väitöskirjaan voit tehdä maksuttoman normaalivarauksen. Saat noutoilmoituksen, kun varaamasi teos on noudettavissa.