Antony Beevor ja Max Hastings kirjoittavat mielestäni erittäin "kulkevasti" sotahistoriasta. Mutta ovatkos he ainoita?

Kysytty

Moi. Antony Beevor ja Max Hastings kirjoittavat mielestäni erittäin "kulkevasti" sotahistoriasta. Mutta ovatkos he ainoita vai voisitkos vinkata muita saman tyyppisiä historiakirjailijoita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia vinkkejä:

Diamond, Jared: Mullistus : valtiollisten kriisien käännepisteitä (Terra Cognita, 2019)

Häggman Kai, Keskisarja Teemu & Kuisma, Markku: 1939 (WSOY, 2019)

MacIntyre, Ben: Vakooja ja petturi : kylmän sodan tärkein vakoiluoperaatio (Atena, 2020)

MacIntyre, Ben: Agentti Sonja : äiti, sotilas, rakastajatar, vakooja (Atena, 2021)

McKay, Sinclair: Dresden 1945 : täystuho (Minerva, 2020)

Ohler, Norman: Soluttautujat : rakkautta ja vastarintaa Hitlerin Berliinissä (Like, 2021)

Reid, Anna: Leningrad : piiritetyn kaupungin murhenäytelmä 1941-1944 (WSOY, 2013)