Anteekai mutta olin lauantaina klo:14.27:42 Ja te unohditte antaa mulle 4 cd:eetä 1 LEGO MARVEL super heroes : PS3 2 RAYMAN origins : PS3 3 GRID 2 : PS3 4…

Kysytty

Anteekai mutta olin lauantaina klo:14.27:42
Ja te unohditte antaa mulle 4 cd:eetä
1 LEGO MARVEL super heroes : PS3
2 RAYMAN origins : PS3
3 GRID 2 : PS3
4 WORMS COLLECTION : PS3 jos voisitte antaa vaikka tasan neljältä huomenna tai tänään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Pääkirjasto on avoinna lauantaisin klo 15:sta ja sunnuntaisin suljettu, joten olet valitettavasti joutunut odottamaan vastausta. Tule noutamaan CD:t tänään. Kirjasto on avoinna 10-20. Pahoittelemme tapahtunutta.