Annika Thorin kirjoittama kirjasarja, joka kertoo Eleanor ja Stephanie Steineristä, mm. Saari meren keskellä. Saako se jatkoa?

Kysytty

Annika Thorin kirjoittama kirjasarja, joka kertoo Eleanor ja Stephanie Steineristä, mm. Saari meren keskellä.
Saako se jatkoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annika Thorin Steinerin sisaruksista kirjoittama sarja on neliosainen. Neljäs ja samalla viimeinen osa "Öppet hav" ei ainakaan vielä ole ilmestynyt suomeksi. Kolme ensimmäistä osaa ovat: Saari meren keskellä, Lumpeenkukkalampi ja Meren syvyyksissä.