Anders Jacobssonin ja Sören Olssonin kirjoittamissa Lasse-kirjoissa on kerrottu, että Lassen koko nimi on Kalle Lasse Rudolf Andersson. Muistaakseni kyseisissä…

Kysytty

Anders Jacobssonin ja Sören Olssonin kirjoittamissa Lasse-kirjoissa on kerrottu, että Lassen koko nimi on Kalle Lasse Rudolf Andersson. Muistaakseni kyseisissä kirjoissa on mainittu myös Lassen siskojen Annan ja Isabellen koko nimet, eli heidän kaikki etunimensä. Mitkä mahtavat olla Annan ja Isabellen kaikki etunimet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lassen joulu -kirjan mukaan Lassen siskojen nimet ovat Anna Kristina Viktoria ja Margareta Isabelle.