Otsikko
Aloitin ohjaajana Vanajan avovankilassa. Onko mahdollista saada tänne työlainakorttia ja lainata joitakin kirjasarjoja lukupiiriä varten?

Kysytty

Aloitin ohjaajana Vanajan avovankilassa. Onko mahdollista saada tänne työlainakorttia ja lainata joitakin kirjasarjoja lukupiiriä varten?

Vastaus

Vastattu

Hei,

avovankilan on mahdollista saada niin sanottu yhteisökortti. Korttihakemuksen voit täyttää, tulostaa ja tuoda kirjastoon. Korttihakemukseen tarvitaan vankilan johtajan allekirjoitus. Lisätietoa ja täytettävän lomakkeen löydät Vanamo-verkkokirjastosta (lomake on nimeltään Kirjastokorttisopimus, päiväkodit ja muut yhteisöt).