Aloin muistelemaan cd-levyä, jonka omistin noin 20 vuotta sitten. Se oli kokoelmalevy, ulkomaalaisia hittejä taisi olla. Siinä oli ainakin who let the dogs…

Kysytty

Aloin muistelemaan cd-levyä, jonka omistin noin 20 vuotta sitten.
Se oli kokoelmalevy, ulkomaalaisia hittejä taisi olla. Siinä oli ainakin who let the dogs out, jos muistan oikein. Kansi oli vihreän sävyinen ruudukko, mikähän levy on ollut kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä ehkä ollut Edel Records Finlandin julkaisema Dance Club 2001 -CD?

Various - Dance Club 2001 | Releases | Discogs