Alison Bechdeliltä on ilmestynyt sarjakuva nimeltä Invelible. Onko sarjakuvassa uusia strippejä vai onko se kokoelma vanhoja tarinoita?

Kysytty

Alison Bechdeliltä on ilmestynyt sarjakuva nimeltä Invelible. Onko sarjakuvassa uusia strippejä vai onko se kokoelma vanhoja tarinoita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aivan kysymäsi nimistä kirjaa ei Alison Bechdeliltä löytynyt. Tarkoitatko kirjaa nimeltä The Indelible Alison Bechdel? Tämä kirja on ilmestynyt 1998 ja kertoo kirjailijasta ja hänen työstään. Suomalaisissa kirjastoissa sitä ei näytä olevan. Ainakin Akateemisen kirjakaupan kautta kirja on tilattavissa.