Alan viettämään kesät Kotkan Suulisniemessä, olisin halunnut varata Karhulan kirjastosta tietokoneaikoja, mutta pitäisi olla ensin kirjastokortin numero. Saako…

Kysytty

Hei, alan viettämään kesät Kotkan Suulisniemessä, olisin halunnut varata Karhulan kirjastosta tietokoneaikoja, mutta pitäisi olla ensin kirjastokortin numero. Saako netin kautta ilmoittautua kirjaston asiakkaaksi, vai pitääkö tulla paikan päälle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, tervetuloa Kotkaan! Kirjastokortin hankkimiseen tarvitaan käynti kirjastossa, henkilötodistus mukana. Kymenlaakson alueella riittää yksi, minkä tahansa Kymenlaakson kunnan kirjaston kortti. Jos siis sinulla jo on Kouvolan, Haminan, Pyhtään, Virolahden, Iitin tai Miehikkälän kortti, niin se toimii myös Kotkassa: yhdessä muodostamme Kyyti-kirjastokimpan ja yhteinen verkkokirjastomme löytyy osoittesta www.kyyti.fi.

Kirjastokortin ja tunnusluvun saa mistä tahansa Kyyti-kirjastosta tai kirjastoautosta.

Jos tahdot tiedustella tietokoneaikoja ennen kuin pääset käymään hankkimassa kortin ja tunnusluvun, voit ottaa yhteyttä Karhulan kirjastoon, puh. (05) 234 5455.