Ala-asteella ollessani (1984) opettaja luki meille tarinaa Onnimannista. Onnimanni oli joku menninkäinen tai muu ötökkä ja seikkaili välillä hurjissakin…

Kysytty

Ala-asteella ollessani (1984) opettaja luki meille tarinaa Onnimannista. Onnimanni oli joku menninkäinen tai muu ötökkä ja seikkaili välillä hurjissakin seikkailuissa. Hienoa, jos löytäisitte kirjan nimen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Marjatta Kurenniemen satukirja Oli ennen Onnimanni.