Ajetaankohan kirjassa Keskeneräinen kuolema polkypyörällä? Olen lukenut kirjan ja mietin lukuhaastekohtia, mutta en enää ole ihan varma. Kirjan on siis…

Kysytty

HEi,

Ajetaankohan kirjassa Keskeneräinen kuolema polkypyörällä? Olen lukenut kirjan ja mietin lukuhaastekohtia, mutta en enää ole ihan varma. Kirjan on siis kirjoittanut Saara Kesävuori

Vastaus

Vastattu

Saara Kesävuoren dekkarissa Keskeneräinen kuolema (2016) ajetaan ainakin kuntopyörällä: aivokasvaimesta kärsivä potilas polkee kuntopyörää tunnin joka päivä.