Montako 100-vuotiasta on Lauttasaaressa?

Kysytty

Hei,
Aitini tayttaa 100-vuotta 26.11.2021, olisin kiinnostunut tietamaan montako 100-vuotiasta on Lauttasaaressa missa asumme?

Vastaus

Vastattu

Tuorein saatavilla oleva tieto on vuoden 2020 lopusta. Tilastokeskuksen mukaan Lauttasaaren postinumeroalueella asui tuolloin 5 henkilöä, jotka olivat 100 vuotta täyttäneitä tai tätä vanhempia vuoden 2020 lopussa. Lisäksi Lauttasaaressa asui 5 henkilöä, jotka olivat iältään 99-vuotiaita.