Äitini on syntynyt 1927 Raudussa. Hän kuoli 1961 Kuhmoisissa. Mistä voisin etsiä tietoa mahdollisista äidin puolelta olevista sukulaisistani?

Kysytty

Äitini on syntynyt 1927 Raudussa. Hän kuoli 1961 Kuhmoisissa. Mistä voisin etsiä tietoa mahdollisista äidin puolelta olevista sukulaisistani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sukulaisten etsimisessä kannattaa kääntyä kirkkoherranviraston puoleen.
Kuhmoisten-Padasjoen kappeliseurakunta kuuluu nykyään Hollolan seurakuntaan.
Hollolan kirkkoherranvirastoon voi lähettää sukuselvityspyynnön tai sen
voi tilata puhelimitse. Sukuselvitys on maksullinen.
Kuhmoisten seurakuntatoimistossakin
osataan varmasti auttaa asiassa eteenpäin.

Yhteystiedot:

Hollolan kirkkoherranvirasto

Keskuskatu 2, 1.krs, 15870 Hollola
Puh. 044 524 6259, fax (03) 780 6638
Avoinna ma-pe klo 9–14
hollolan.seurakunta (at) evl.fi

Kuhmoisten seurakuntatoimisto

Toritie 52, 17800 Kuhmoinen
Puhelinvaihde (03) 523 2300, fax (03) 523 2312.
Avoinna ma, ke klo 9–13. Puhelimeen vastataan myös muina arkipäivinä mahdollisuuksien mukaan.
kuhmoisten.seurakunta (at) evl.fi