Äitini on kuullut radiosta joskus n.vuoden 1975 tietämillä Eino Grönin esittämän kappaleen, johon hän tykästyi kovasti. Kappaleessa lauletaan jossain kohti…

Kysytty

Äitini on kuullut radiosta joskus n.vuoden 1975 tietämillä Eino Grönin esittämän kappaleen, johon hän tykästyi kovasti. Kappaleessa lauletaan jossain kohti jotakuinkin näin:
"Kuukaudet muuttui, vuosikymmenetkin vaihtui, täällä mä yhä samaa matkaa jatkan..."
Valitettavasti tämä on ainoa kohta laulun sanoista, jotka kertakuulemalta jäivät mieleen. Onko tiedossa minkä nimisestä kappaleesta on kyse ja onko kyseistä kappaletta mahdollista saada itselle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Eino Grönin vuonna 1972 levyttämä kappale ”Muistot säilyy”.

Kappaletta ei valitettavasti näytä julkaistun CD-muodossa, ainoastaan vanhana äänilevynä. YouTubesta kappale kuitenkin löytyy, joskaan sen luvallisuudesta siellä ei ole varmuutta. Kappaleen voi myös ostaa ilmeisen luvallisesti sähköisessä muodossa. Ostovaihtoehtoja löytyy kirjoittamalla Googlleen hakusana ”Muistot säilyy” ja ”Grön”.