, Äitini äänikirja Eräpäivämuistutus Suolahden kirjasto Viivakoodi: 992N03443328 Tekijä: Pettersson, Maria, kirjoittaja. Nimeke: Historian jännät naiset :…

Kysytty

Hei,
Äitini äänikirja

Eräpäivämuistutus

Suolahden kirjasto
Viivakoodi: 992N03443328
Tekijä: Pettersson, Maria, kirjoittaja.
Nimeke: Historian jännät naiset : merirosvoja, meedioita, varkaita ja vakoojaprinsessoja
Eräpvm: 12.7.2021

Kirjan eräpäivä on maanantaina 12.7. ja ei voi netissä uusia.
Voisitteko ystävällisesti vielä kerran uusia kirjan.

Ystävällisin terveisin,

Vastaus

Vastattu

Hei

Olethan yhteydessä Suolahden kirjastoon. Kirjastot.fi kautta ei voi uusia lainoja.