Aion tehdä Molla-maija-nuken (kokonaan kankaisen). Löytyisikö käsityökirjaa tai -lehteä, jossa olisi kaava tällaista nukkea (ja mahdollisesti vielä…

Kysytty

Hei,

aion tehdä Molla-maija-nuken (kokonaan kankaisen). Löytyisikö käsityökirjaa tai -lehteä, jossa olisi kaava tällaista nukkea (ja mahdollisesti vielä vaatteitakin) varten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä pari kirjaa, joissa on ohjeita mollamaijan tekemiseen:
Myntti, Raili: Pehmeitä leluja (sis. kaavat)
Dean, Audrey: Veikeät nuket
Koponen, Eila: Miten nukke pukeutuu -kirja sisältää nukenvaateohjeita

Lisää kirjoja aiheesta voit hakea pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta osoitteessa http://www.libplussa.fi kirjoittamalla asiasanakohtaan "nuket käsityöohjeet"