Ainakin Lahden kirjastosta sai taannoin maksullisen kassin jossa oli kiva teksti. Mitähän siinä luki, muistaako kirjastonhoitaja? Teksti mainosti kirjastoa…

Kysytty

Hei ainakin Lahden kirjastosta sai taannoin maksullisen kassin jossa oli kiva teksti. Mitähän siinä luki, muistaako kirjastonhoitaja? Teksti mainosti kirjastoa näppärästi mutta kassi on jo kadonnut ja teksti unohtunut. Näin hassu mutta tärkeä kysymys

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjastossa on myyty parin vuoden ajan kangaskasseja ja niihin on painettu teksti: "Oikorata tietoon ja elämyksiin". Kangaskassien uudemmassa painoserässä lukee "Elämäniloa ja sivistystä".