Aikoinani sain lainaksi Oulun maakunta kirjastosta kirjan joka käsitteli Kerttula (Gerttula) sukua. Kirjassa esiintyi Alavieska - Kalajoki mm. suutari Esajas…

Kysytty

Aikoinani sain lainaksi Oulun maakunta kirjastosta kirjan joka käsitteli Kerttula (Gerttula) sukua. Kirjassa esiintyi Alavieska - Kalajoki mm. suutari Esajas Mattsson Kerttula s. 1848 k. 1919.
Nyt kiinostaisi, mikä on kirjan oikea nimi, kuka kirjoitti ja paino-tallo, paino-vuosi, paino-paikka. En tarvitse lainaan, mutta tiedot
liitäisin lähdetietoihin, sukututkimukseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti teos Kerttulan suvusta. Tässä teoksen tarkat tiedot:

Tekijä : Kerttula, Eero
Kirjan nimi : Kerttulan suvusta : Sukututkimus vuosilta 1733-1988
Julkaisutiedot : S.L. : S.N., 1988

Julkaisutiedoissa merkinnät S.L. ja S.N. tarkoittavat, ettei kustantajaa ja kustannuspaikkaa tiedetä. Kyseisiä lyhenteitä voidaan käyttää myös lähdetiedoissa.

Toivottavasti näistä on apua. Jos kyseessä ei ollutkaan tämä teos, ole yhteydessä suoraan kirjastoon lisätietojen saamista varten.